بک لینک

بک لینک

تاریخ : یکشنبه 19 بهمن 1399 زمان : 11:39 | بازدید : 33
نویسنده : محمد محبوبی | نظرات (0)

Image result for بک لینک چیست

 

خرید بک لینک چیست 

این دست سایت معمولا در کنار ارزان بودن به انبوه بودن تعداد لینک ها اشاره میکنند. همان نکاتی که برای خرید بک لینک ارزان گفتیم برای این دسته نیز صادق است. علاوه بر آن زمانیکه شما لینک خود را در بازه زمانی کوتاهی در سایت های بسیاری قرار میدهید عملا به گوگل اعلام میکنید که اینها غیرطبیعی هستند.

 

گوگل میداند که شما فرضا طی یک سال گذشته ۵۰ لینک به سایت خود داشته اید و این تعداد در بازه زمانی کوتاهی مثلا یک ماه ناگهان به ۲۵۰۰ لینک افزایش پیدا میکند. لینک هایی که همگی با یک کلمه کلیدی مشخص و در سایت هایی کم ارزش قرار داده شده اند. در این شرایط الگوریتم پنگوئن کار سختی برای شناسایی غیرطبیعی بودن لینک سازی شما ندارد.

 

بک لینک رایگان!

این روش را میتوان بدترین و ناکارآمدترین روش لینک سازی خارجی دانست. ابزارهای آنلاین آدرس سایت شما را دریافت کرده و در هزاران سایت دایرکتوری یا ابزارهای تست آنلاین آن را درج میکنند. با این کار شما هم تعداد لینک های زیادی در بازه زمانی کوتاه ساخته اید و هم اینکه از صفحات کم ارزشی لینک گرفته اید. بک لینک های رایگان را جدی نگیرید و به شدت از آنها پرهیز کنید.

 

پیشنهاد میکنیم برای درک بهتر مفهوم بک لینک و اثرات جانبی آن مقاله بک لینک چیست را به دقت مطالعه نمایید و تجربیات خود از خرید بک لینک را در بخش نظرات همین مقاله با ما به اشتراک بگذارید.

 

خرید بک لینک خارجی

یکی دیگر از تکنیک های رایج برای فریب شما استفاده از عباراتی مثل خرید بک لینک خارجی یا خرید بک لینک معتبر است که موجب میشود تصور کنید برای سایت شما مفید خواهند بود. همانطور که پیش تر گفتیم مهمترین معیار ما برای دریافت لینک از یک سایت ارتباط موضوعی و اعتبار آن است. در حالیکه بیشتر این سایت ها تنها گزینه اعتبار بالا را دارا بوده و از نظر موضوعی هیچ ارتباطی به سایت شما ندارند.

 

آموزش حرفه ای خرید بک لینک و رپورتاژ آگهی

یکی از مهمترین فاکتورهای تاثیرگذار بر کسب جایگاه در نتایج گوگل رعایت استانداردهای لینک سازی داخلی و البته تدوین استراتژی برای لینک سازی خارجی است.

 

خرید بک لینک میتواند موجب جریمه سایت شما توسط گوگل شود ولی اگر اصول و استانداردهای ل

 

آکادمی وبسیما با معرفی کارگاه تخصصی لینک سازی کلیه روش ها و استانداردهای لینک سازی کلاه سفید را به شما آموزش میدهد. محتوای این کارگاه آموزشی به شرح زیر است:

 

فاکتورهای موثر بر تاثیر لینک – Link Juice

اصول لینک سازی داخلی سایت – Internal Links

راهنمای کامل خرید بک لینک – Buy Backlinks

راهنمای خرید رپورتاژ آگهی – Reportage

تکنیک های لینک سازی دستی – Free Backlinks

برنامه زمانی لینک سازی – Link Building Calendar

دیاگرام عصاره لینک Link Juice

تصویر بالا نمونه ای از دیاگرام عصاره لینک و تاثیر عوامل مختلف بر لینک سازی داخلی و خارجی سایت شماست. کلیه المان های موجود در این دیاگرام و روش های صحیح استفاده از هرکدام در این کارگاه بررسی و آموزش داده میشود. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این کارگاه به صفحه آموزش لینک سازی مراجعه نمایید.

 

سوالات متداول

تاثیر بک لینک در سئو چقدر است؟

 

در یک پاسخ کوتاه میتوان گفت، بسیار زیاد! بله یکی از مهمترین فاکتورهای گوگل برای تعیین اعتبار و رتبه یک سایت لینک های دریافت شده از سایت های دیگر است. ولی این نکته را فراموش نکنید که هر لینکی نمیتواند تاثیر مثبت بر سئو داشته باشد و عواملی مانند ارتباط موضوعی سایت ها، انتخاب انکر تکست مناسب، زمان بندی و صفحه ای که لینک را دریافت کرده است نیز فاکتورهای موثری در کیفیت بک لینک های شما هستند.

 

خرید بک لینک یک تکینک کلاه سیاه است یا خاکستری؟

 

تکنیک های کلاه خاکستری در واقع همان تکنیک های کلاه سیاه هستند ولی در اجرای آنها مواردی را رعایت میکنیم تا گوگل متوجه هدف ما و غیر واقعی بودن لینک ها نشود. برای کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد میکنیم به سری مقالات سئو کلاه سیاه مراجعه کنید.

 

خرید بک لینک به طور حتم از دید گوگل یک تکنیک کلاه سیاه است با این وجود اگر استانداردهای لینک سازی خارجی را شناخته و به درستی رعایت کنید میتوان آن را در دسته کلاه خاکستری قرار داد.

 

بک لینک دائمی چیست؟

 

زمانیکه در مورد خرید بک لینک صحبت میکنیم عموما منظور ما قرار گرفتن لینک های متنی در سایدبار یا فوتر در همه صفحات یک سایت دیگر است که معمولا به صورت ماهانه و غیردائمی فروخته میشوند. ولی در واقع هر لینکی که از دامنه ای دیگر به سایت شما داده شده باشد یک بک لینک محسوب میشود.

 

بک لینک دائمی شام مواردی مانند ساخت پروفایل کاربری در سایت های دیگر، کامنت مارکتینگ در سایت ها و فروم ها و یا انتشار رپورتاژ آگهی میشود. این لینک ها تا همیشه در سایت های دیگر باقی خواهند ماند و نیازی به تمدید ندارند.

 

گوگل چطور متوجه غیرطبیعی بودن بک لینک ها میشود؟

 

مهمترین ابزار گوگل برای مقابله با لینک سازی غیرطبیعی الگوریتم پنگوئن است. این الگوریتم موارد بسیاری مانند پراکندگی انکر تکست، ارتباط موضوعی سایت ها، سابقه فعالیت شما در لینک سازی، فالو یا نوفالو بودن لینک ها و … را بررسی کرده و در صورتیکه روند لینک سازی شما را غیرطبیعی ارزیابی کند جایگاه سایت در نتایج جستجو را کاهش میدهد

بک لینک چیست؟

هر لینکی که از یک سایت به سایت دیگر داده میشود بک لینک نام دارد. 

این را به یاد داشته باشید که سئو کردن یک سایت جنبه های مختلفی دارد که بک لینک گیری یکی از این موارد است که اگر به درستی انجام شود میتواند جایگاه سایت را ارتقاء دهد. 

شما میتوانید هم خودتان به صورتی دستی بک لینک گیری کنید و هم میتوانید تعدادی بک لینک خریداری کنید. اما توصیه ما به شما این است که هیچ گاه بک لینک نخرید. در ادامه به توضیح چرایی آن میپردازیم. 

در واقع با بک لینک گیری براساس اعتبار سایت مبدا، سایت مقصد اعتبار بیشتری پیدا می‌کند.

همچنین معتبر بودن سایت مقصد در افزایش رتبه سایت مبدا مؤثر است. 

اگر در میان صفحات داخلی یک سایت لینک دهی انجام شود، در واقع لینک سازی داخلی انجام داده اید. اگر به سایت های دیگر لینک دهید یعنی بک لینک خارجی گرفته اید.

در کل بک لینک ها به 2 نوع اصلی تقسیم میگردند که تفاوت اصلی آن ها در چگونگی انتقال ارزش صفحه است:

1.بک لینک فالو (FOLLOW) 

2.بک لینک نو فالو (NOFOLLOW)

تفاوت این دو بک لینک در کد اچ تی ام ال آنها است . 

لینک فالو (Follow) یا همان (Dofollow)  به صورت کد HTML به این شکل استفاده می شود.

<a href="https://seohat.ir/" > Title link </a>

<a href="https://seohat.ir/" rel="Follow" > Title link </a>

<a href="https://seohat.ir/" rel="Dofollow" > Title link </a>

لینک نوفالو (Nofollow) نیز به این صورت استفاده می شود.

<a href="https://seohat.ir" rel="nofollow" > Title link </a>

 

بک لینک های فالو چگونه عمل می کنند؟

لینک فالو به این معنی است که به گوگل اعلام میکنید، سایت لینک شده را دنبال کند. لینک های فالو برای سود رسانی به سئو مورد استفاده قرار میگیرند. 

از آنجایی که بک لینک های فالو باعث افزایش رتبه سئو سایت شما میگردند باید استراتژی خود را بر بهینه سازی و افزایش این لینک ها قرار دهید.

حال باید بدانیم که در چه سایت هایی بک لینک های فالو خود را ایجاد کنیم. اول باید بدانید سایتی که در آن لینک خود را قرار میدهید معتبر هست یانه. در صورت معتبر بودن میتوانید لینک سازی را در آن انجام دهید در غیر اینصورت تنها زمان خود را تلف کرده اید.

انواع روش های بک لینک گیری

بک لینک پروفایلی : سایت هایی که میتوانید در آنها پروفایل ایجاد کنید. ممکن است به شما اجازه قرار دادن لینک را بدهند. در اینصورت به بک لینک های پروفایلی معروف میباشند. که البته اغلب نوفالو هستند.

بک لینک فرومی : در انجمن هایی که در حوزه فعالیت سایت شما قرار دارند و بازدید و کلیک بالایی برای آنها صورت میگیرد بک لینک فرومی گفته میشود. شما با مشارکت در پست ها ،یا قرار دادن مطلب و یا امضا خود کهخ لینک سایت شما است میتوانید بک لینک دریافت کنید.

بک لینک کامنتی : به هر نوع لینکی که در انتهای محتوای یک وب سایت به وسیله کاربران آن سایت ایجاد می شود بک لینک کامنتی می گویند. این نوع بک لینک ها اکثرا به صورت نوفالو و درصد پایینی از آنها فالو می باشند. 

بک لینک وبلاگی : برای قوی کردن سایت یک سری وبلاگ ساخته می شود. که میتوانید در آنها لینک سازی کنید به این نوع بک لینک ها بک لینک وبلاگی می گویند. این نوع بک لینک ها در قسمت های مختلف وبلاگ ساخته می شوند. تاثیر این بک لینک ها قبلا بسیار خوب بود ، در حال حاضر تاثیری کمی برای سئو سایت دارند.

بک لینک شبکه های اجتماعی : در انواع شبکه های اجتماعی با قراردادن مطلبی و لینک دادن به سایت خود میتوانید از آنها بک لینک دریافت کنید. باتوجه به اینکه شبکه های اجتماعی امروزه پر بازدید هستند

آنجا که ساخت لینک به نظر خیلی کار می آید — و همینطور هم هست — و می دانید که بک لینک برای سئو مهم است ، ممکن است بخواهید بک لینک بخرید یا از نوعی سرویس بک لینک برای تولید و پر کردن این پیوندها با نرم افزار استفاده کنید. آیا این ایده خوبی است؟

 

نه. سه تاکتیک که نباید برای بک لینک سازی استفاده کنید:

 

خرید بک لینک

با استفاده از یک نرم افزار بک لینک

در حال تلاش برای ایجاد یک تولید کننده بک لینک

در حالی که تمام تلاش ما برای هوشمندانه کار کردن است ، منظور ما از خرید بک لینک هنگام صحبت در مورد اتوماسیون بازاریابی نیست.

 

دو دلیل مهم وجود دارد که شما باید پیوند خود را با دست انجام دهید:

 

خرید پیوند نقض دستورالعمل های وب مستر Google است و ممکن است منجر به مجازات و حذف سایت شما از نتایج موتور جستجو شود

هنگام خرید پیوندها ، هرگز نمی دانید چه کیفیتی را می خواهید بدست آورید ، که به هر حال مجازات وب سایت شما می شود

بک لینک ارزان معمولاً به یک دلیل ارزان است و خرید بک لینک سریع شما را به جایی نمی رساند.

 

به جای خرید پیوندهای خود ، باید سطح بالایی را بدست آورید و یا برای ایجاد یک برنامه ایجاد لینک با یک کارمند اختصاص داده شده وقت بگذارید ، یا یک شرکت SEO باتجربه را استخدام کنید تا از طریق استفاده از دارایی های محتوای با کیفیت بالا برای شما لینک ایجاد کند. تماس با ما.

 

به ما اعتماد کنید: هیچ راهی "ارزان و آسان" برای دستیابی به صدها پیوند با کیفیت بالا به سایت خود وجود ندارد ، مگر اینکه اتفاقاً یک قسمت از مطالب به شدت ویروسی شود. اگر بک لینک بخرید ، ممکن است با آینده تجارت خود قمار کنید

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش