کلمات کلیدی توسط رقیب

کلمات کلیدی توسط رقیب

تاریخ : چهارشنبه 26 شهریور 1399 زمان : 11:32 | بازدید : 43
نویسنده : محمد محبوبی | نظرات (0)

 

75٪ باقیمانده در "وسط چاق" و "دم بلند" جستجو قرار دارند.

 

تصویری از منحنی تقاضای جستجو ، نشان دادن "سر چربی" (کلمات کلیدی برتر با ترافیک و رقابت بالا) ، "میانه تیز" (کلمات کلیدی متوسط ​​با ترافیک و رقابت متوسط) و "دم طولانی" (کمتر محبوب و طولانی تر) عبارات کلیدی با ترافیک کمتر و رقابت کم)

این کلمات کلیدی کم محبوب را دست کم نگیرید. کلمات کلیدی دنباله بلند با حجم جستجو کمتر معمولاً بهتر تبدیل می شوند ، زیرا جستجوگران در جستجوهای خود خاص تر و عمدی ترند. به عنوان مثال ، شخصی که در جستجوی "کفش" است احتمالاً فقط در حال مرور است. از طرف دیگر ، کسی که به دنبال "بهترین قیمت کفش دویدن زنانه قرمز با بهترین قیمت" است ، عملا کیف پول خود را بیرون آورده است!

 

س areالات SEO طلایی هستند!

کشف س questionsالاتی که افراد در فضای شما می پرسند - و افزودن این س andالات و پاسخ آنها به صفحه س anالات متداول - می تواند ترافیک ارگانیک باورنکردنی را برای وب سایت شما ایجاد کند.

 

درباره چگونگی هدف قرار دادن دم طولانی جستجو بیشتر بیاموزید

با حجم جستجو استراتژیک می شوید

اکنون که اصطلاحات مربوط به جستجو را برای سایت خود و میزان جستجوی متناظر با آنها کشف کرده اید ، می توانید با دیدن رقبا و پی بردن به تفاوت تفاوت جستجوها بر اساس فصل یا مکان ، استراتژیک تر شوید.

 

به احتمال زیاد تعداد زیادی کلمات کلیدی را وارد خواهید کرد. از کجا می دانید که برای مقابله با کدام یک ابتدا باید مقابله کرد؟ بهتر است اولویت بندی کلمات کلیدی با حجم بالا که رقبای شما در حال حاضر برای آنها رتبه بندی نمی کنند ، باشد. در طرف مقابل ، شما همچنین می توانید ببینید که رقبای شما از کدام لیست از کلمات کلیدی خود رتبه بندی می کنند و آنها را اولویت بندی می کنند. اولی زمانی عالی است که بخواهید از فرصت های از دست رفته رقبا خود استفاده کنید ، در حالی که دومی یک استراتژی تهاجمی است که شما را برای رقابت در برابر کلمات کلیدی که رقبا قبلاً برای آنها عملکرد خوبی دارند ، تنظیم می کند.

 

کلمات کلیدی بر اساس فصل

آگاهی از روندهای فصلی می تواند در تنظیم استراتژی محتوا مفید باشد. به عنوان مثال ، اگر می دانید که "جعبه کریسمس" از اکتبر تا دسامبر در انگلستان شروع به افزایش می کند ، می توانید ماهها قبل محتوا را تهیه کنید و فشار زیادی در آن ماه ها به آن بدهید.

 

کلمات کلیدی بر اساس منطقه

شما می توانید با محدود کردن تحقیقات کلمات کلیدی خود در شهرها ، شهرستانها یا ایالت های خاص در Google Keyword Planner ، یک مکان خاص را از نظر استراتژیک هدف قرار دهید ، یا "علاقه مندی ها را براساس منطقه" در Google Trends ارزیابی کنید. تحقیقات خاص جغرافیایی می تواند به ارتباط بیشتر محتوای شما با مخاطبان هدف کمک کند. به عنوان مثال ، ممکن است دریابید که در تگزاس ، اصطلاح ترجیحی برای یک کامیون بزرگ "دکل بزرگ" است ، در حالی که در نیویورک ، "تریلر تراکتور" اصطلاحات ترجیحی است.

 

کدام قالب به بهترین وجهی متناسب با هدف جستجوگر است؟

در فصل 2 ، با ویژگی های SERP آشنا شدیم. این پیش زمینه به ما کمک می کند تا بفهمیم چگونه جستجوگران می خواهند برای یک کلمه کلیدی خاص اطلاعات مصرف کنند. قالبی که Google برای نمایش نتایج جستجو انتخاب می کند به قصد بستگی دارد و هر پرسش یک سوال خاص دارد. Google این اهداف را در راهنماهای Quality Rater خود به این صورت توصیف می کند: کسب و کار).

 

در حالی که هزاران نوع جستجوی احتمالی وجود دارد ، بیایید نگاهی دقیق تر به پنج دسته اصلی از اهداف بیندازیم:

 

1. س quالات اطلاعاتی: جستجوگر به اطلاعاتی مانند نام یک باند یا ارتفاع ساختمان امپایر استیت احتیاج دارد.

 

اگر تاکنون از این فصل لذت می برید ، حتماً قسمت تحقیق کلیدواژه از سری راهنمای یک ساعته سئو ویدیو را بررسی کنید!

 

ویدئو را تماشا کنید

تصویری از نتیجه ویژگی SERP برای پرسش "چه کسی کارولین شیرین را می خواند" (پاسخ نیل الماس است.)

2. سeriesالات ناوبری: جستجوگر می خواهد به یک مکان خاص در اینترنت ، مانند Facebook یا صفحه اصلی NFL ، برود.

 

تصویری از پرس و جو 'moz blog' و در نتیجه SERP.

3. س quالات معاملاتی: جستجوگر می خواهد کاری انجام دهد ، مانند خرید بلیط هواپیما یا گوش دادن به آهنگ.

 

تصویری از پرسش "بلیط هواپیما به مقصد" و در نتیجه SERP.

4- بررسی تجاری: جستجوگر می خواهد محصولات را با یکدیگر مقایسه کند و بهترین محصول را برای نیازهای خاص خود پیدا کند.

 

تصویری از پرسش "ps4 vs ps4 pro" و در نتیجه SERP.

5. س Localالات محلی: جستجوگر می خواهد چیزی را به صورت محلی پیدا کند ، مانند کافی شاپ ، دکتر یا مکان موسیقی در نزدیکی آن.

 

تصویری از سeryال "کافی شاپ نزدیک من" و در نتیجه SERP با نتایج محلی.

یک گام مهم در فرایند تحقیق کلمات کلیدی ، بررسی نمای SERP برای کلمه کلیدی مورد نظر جهت هدف گیری برای دستیابی به سنجش بهتر جستجوگر است. اگر می خواهید بدانید مخاطب هدف شما چه نوع محتوایی را می خواهد ، به SERP ها مراجعه کنید!

 

گوگل رفتار تریلیون جستجو را از نزدیک ارزیابی کرده است تا سعی کند مطلوب ترین مطالب را برای هر جستجوی کلمه کلیدی خاص ارائه دهد.

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش