الگو را بارگیری کنید

الگو را بارگیری کنید

تاریخ : چهارشنبه 26 شهریور 1399 زمان : 11:34 | بازدید : 83
نویسنده : محمد محبوبی | نظرات (0)

 

 

اگر س quال مبهم باشد ، Google همچنین گاهی اوقات ویژگی "اصلاح توسط" را در اختیار شما قرار می دهد تا به جستجوگران کمک کند بیشتر به دنبال چه چیزی باشند. با این کار ، موتور جستجو می تواند نتایجی را ارائه دهد که بهتر به جستجوگر در انجام وظیفه کمک کند.

 

Google دارای انواع مختلفی از نتایج است که بسته به درخواست شما می تواند ارائه شود ، بنابراین اگر می خواهید یک کلمه کلیدی را هدف قرار دهید ، به SERP مراجعه کنید تا بفهمید چه نوع محتوایی را باید ایجاد کنید.

 

ابزارهایی برای تعیین مقدار یک کلمه کلیدی

یک کلمه کلیدی چه مقدار به وب سایت شما می افزاید؟ این ابزارها می توانند به شما کمک کنند تا به این س answerال پاسخ دهید ، بنابراین می توانند موارد اضافی به زرادخانه تحقیقاتی کلمات کلیدی شما اضافه کنند:

 

Moz Keyword Explorer - یک کلمه کلیدی را در Keyword Explorer وارد کنید و اطلاعاتی مانند حجم جستجوی ماهانه و ویژگی های SERP (مانند بسته های محلی یا قطعه های ویژه) را که برای این اصطلاح رتبه بندی می شوند ، دریافت کنید. این ابزار با استفاده از داده های جریان مستقیم کلیک ، داده های دقیق جستجو را استخراج می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی تولید داده های کلمات کلیدی خود ، اعلامیه جستجوگر کلیدواژه را بررسی کنید.

جایزه! نمره "دشواری" کلمه کلیدی Explorer همچنین می تواند به شما کمک کند گزینه های کلمه کلیدی خود را در عباراتی که برای رتبه بندی بهترین عکس را دارید ، محدود کنید. هرچه نمره کلمات کلیدی بالاتر باشد ، رتبه بندی برای آن اصطلاح دشوارتر خواهد بود. اطلاعات بیشتر در مورد مشکل کلمات کلیدی.

Google Keyword Planner - برنامه ریز کلمات کلیدی AdWords گوگل از نظر تاریخی متداول ترین نقطه شروع تحقیقات کلمات کلیدی SEO بوده است. با این حال ، Keyword Planner داده های حجم جستجو را با جمع کردن کلمات کلیدی در سطل وسیع حجم جستجو محدود می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر ، اسرار آلوده Google Keyword Planner را بررسی کنید.

Google Trends - ابزار روند کلمات کلیدی Google برای یافتن نوسانات فصلی کلمات کلیدی عالی است. به عنوان مثال ، "ایده های جالب لباس هالووین" در هفته های قبل از هالووین به اوج خود می رسد.

AnswerThePublic - این ابزار رایگان معمولاً برای جستجو در مورد کلمات کلیدی خاص جستجو می کند. جایزه! برای اولویت بندی پیشنهادهای ATP بر اساس حجم جستجو ، می توانید از این ابزار همزمان با یک ابزار رایگان دیگر ، کلمات کلیدی در همه جا استفاده کنید.

SpyFu ابزار تحقیق در مورد کلمات کلیدی - برخی از داده های رقابتی رقابتی بسیار شفاف را ارائه می دهد.

الگوی رایگان ما را بارگیری کنید!

تحقیقات مربوط به کلمات کلیدی می تواند تعداد زیادی داده بدست آورد. با بارگیری الگوی تحقیق رایگان کلمات کلیدی خود مرتب بمانید. الگو را متناسب با نیازهای منحصر به فرد خود تنظیم کنید. تحقیق در مورد کلید واژه مبارک!

 

گرسنه تحقیق بیشتر درباره کلمات کلیدی؟

ما یک راهنمای کلی برای آن در دسترس داریم. وقتی آماده شدید ، راهنمای جدید جستجوی کلید واژه ما را ببینید تا مهارت های خود را به طور جدی ارتقا دهید.

 

راهنما را بررسی کنید

اکنون که می دانید چگونه می توانید مخاطب هدف خود را جستجو کنید و هر چند وقت یکبار ، وقت آن است که به مرحله بعدی بروید: ساخت صفحات به روشی که کاربران دوست داشته باشند و موتورهای جستجو بتوانند آن را درک کنند. به فصل 4 (بهینه سازی در محل) بروید!

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش