تجزیه و تحلیل کمتر و کار بیشتر در سئو

تجزیه و تحلیل کمتر و کار بیشتر در سئو

تاریخ : دوشنبه 14 مهر 1399 زمان : 9:37 | بازدید : 59
نویسنده : محمد محبوبی | نظرات (0)

The Power of Search Engine Optimization (SEO) | Fridge

اگرچه ایده داشتن اینترنت همراه سریعتر با محتوایی که بلافاصله بارگیری می شود ، ایده بسیار خوبی به نظر می رسد ، اما نگرانی بسیاری در مورد توسعه دهندگان وب در مورد AMP وجود دارد. و این نگرانی ها باید ناشران را به همان اندازه نگران کند.

در اینجا فقط چند دلیل وجود دارد که AMP هم برای مدیران وب و هم برای کل وب مضر است.

ناپدید شدن پیوندها (و درآمد آگهی)

یکی از مشکلات مفهوم Accelerated Mobile Pages این است که محتوای ساخته شده با استفاده از AMP از طریق حافظه پنهان در سرور Google ارائه می شود تا اینکه در واقع به صفحه اصلی در وب سایت ناشر پیوند داده شود. این بدان معناست که خواننده وقت بیشتری را در سایت Google سپری می کند و برخلاف تبلیغات پولی در سایت ارائه دهنده محتوا ، تبلیغات Google را مشاهده خواهد کرد. پول بیشتر برای Google ، هزینه کمتر برای خالق محتوای واقعی.

همین ماه گذشته ، گوگل اعلام کرد که در تلاش است این مشکل را برطرف کند تا صفحات پیوند داده شده در URL اصلی ناشر ظاهر شوند.

تجزیه و تحلیل کمتر و کار بیشتر

اگرچه AMP با Google Analytics کار می کند ، شما باید از برچسب متفاوتی استفاده کنید که می تواند بسیار وقت گیر باشد. اگر برچسب جدید را وارد نکنید ، تعداد زیادی از اطلاعات تجزیه و تحلیل را از دست می دهید.

به علاوه ، AMP در هنگام نصب به راحتی آسان نیست. در واقع شما باید تمام برنامه نویسی را به صورت دستی انجام دهید. این شما را در معرض یک معضل قرار می دهد: یا سایت خود را به همان شکلی که می خواهید و نحوه تبدیل آن را طراحی کنید و بعداً آن را برای AMP تنظیم کنید - یا از تبدیل و زیبایی استفاده نکنید و از همان ابتدا آن را به یک سایت AMP تبدیل کنید.

کنترل کمتر محتوای شما

از آنجا که AMP یک نسخه محروم از محتوای اصلی شما است ، سئو چیست درمورد نحوه نمایش (و حتی اگر) محتوای شما در واقع به لطف Google قرار می گیرید. شما در ازای بارگیری سریع سریع ، از سبک کلی صفحه خود صرف نظر می کنید. اگر سایت شما دارای فیلم های زیادی باشد ، AMP برای شما مفید نخواهد بود زیرا مدت زمان بارگیری تقریباً ثابت می ماند.

کنترل کمتری در طراحی شما دارد

در واقع ، گوگل در حال "جستجوی" وب به نسخه ای از اینترنت است که دقیقاً مانند آنچه گوگل می خواهد ، است. میزان برچسب ها بسیار محدود است ، بنابراین اکثر صفحات AMP ظاهری کاملاً ساده دارند - توسعه وب سفارشی به نوعی یک زمینه غیرواقعی و غیرضروری است.

یافتن داستان های "اخبار جعلی" دشوارتر است

با تأکید بیشتر و بیشتر بر تأثیرات مخرب اخبار جعلی ، AMP مشاهده این نوع داستان ها را برای خوانندگان دشوارتر می کند. از آنجا که AMP محتوا را تا حد استخوان برهنه می کند و همه را در سرور Google میزبانی می کند ، همه چیز شبیه به هم می شود. این بدان معناست که شما می توانید مقالات جعلی داشته باشید و داستانهای کلیک فیشینگ فیشینگ درست در کنار اخبار مشروع ظاهر شوند.

در پایان ، در حالی که همه ما می توانیم در این حقیقت توافق کنیم که یک تجربه وب سریعتر موبایل برای همه بهتر است - به ویژه اینکه بیشتر وبگردی اکنون از طریق تلفن همراه انجام می شود - هزینه های اجرای AMP ممکن است خیلی زیاد باشد. اگر یک وب سایت پاسخگو و خوب طراحی شده با تصاویر و فیلم بهینه شده دارید ، واقعاً نیازی به نگرانی در مورد AMP ندارید.

کنترل Google

گزارشاتی حاکی از آن است که گوگل اخیراً بیشتر درگیر تعقیب رقابت خود است. به همین ترتیب ، به نظر می رسد مقدمه AMP در حال تعقیب گوگل از اکوسیستم فیس بوک / اینستاگرام / مسنجر است: چرخ فلک ها ، مقالات فوری ، داستان ها. AMP برای وارد کردن محتوا به خصوصیات Google به همان روش کار می کند: صفحات نتایج جستجو و Gmail.

هرکسی احساس راحتی نمی کند که از محتوای خود دست بکشد و اجازه دهد آن را از حافظه نهان Google ارائه دهد. اما هر مدیر وب گزینه های خود را تصدیق نمی کند!

مسئله این است که ، Google با استفاده از تبلیغات منظم خود ، تصویب AMP را تحت فشار قرار می دهد - "سایت های AMP در Google رتبه بالاتری خواهند داشت!". علاوه بر این ، مشارکت با وردپرس ممکن است AMP را به طور پیش فرض برای میلیون ها مدیر وب بی خبر فعال کند.

در نتیجه اجرای AMP ، بیشتر کاربران وبگردی هرگز Google را ترک نمی کنند ، زیرا همه آنچه را جستجو می کنند در "پورتال" Google به آنها ارائه می شود. این در واقع دیگر "وب" وب سایت های بهم پیوسته نیست ، بلکه یک دیستوپی متمرکز است.

اطلاعات بیشتر در مورد AMP

خواندن بیشتر (و عمیق تر!) در مورد این موضوع ، بنابراین می توانید ببینید که من تنها AMP نیستم که AMP را هشدار می دهم

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش